Monday, September 24, 2012

Cooler Beg putus lagi

HuHu….sedih pulak tengok cooler beg autumnz saya ni….hari tu dah putus sebelah, pernah tulis kat sini….sekarang dah putus sebelah lagi pulak…..
Dah tak leh nak gantung dah…sekarang ni saya pegang je beg ni….Nak beli yang baru rasa sayang lagi dengan beg ni...tapi kena beli baru gak sebab bahagian dalam dah macam tak elok jugak…dah terkoyak sikit...memang la boleh tahan lagi sejuk susu tu..dan ice pack pun tahan lagi sampai saya balik kerja….tapi...nak bli baru jugak..takut tetiba rosak lagi teruk ke....
cangkuk yang putus

Beg ni memang banyak berjasa pada saya….dah merata saya bawak beg ni…..sehingga sekarang saya dok usung lagi beg ni kemana saja saya pergi….

Oh…hari ni azuin dah 19 bulan….24/9/2012…jadi, genap jugak la saya menyusukan azuin selama 19 bulan..


Azuin hanya minum susu saya sepanjang tempoh ni….syukur dengan rezeki yang dikurniakan….terlalu banyak pengalaman yang saya dapat sepanjang tempoh ni…sikit-sikit saya belajar dan Alhamdulillah saya sudah sampai 19 bulan…..berbaki 5 bulan lagi untuk lengkapkan misi ni….

Semalam sempat rembat anmum lacta 2 kotak cuma RM 59.80 je...harga sekotak dalam RM 29.90..harga paling murah yang pernah saya beli...yang ni macam combo la siap dapat CD lagi......
yeay....jom minum susu!!
CD lagu-lagu instrumental.....
 
ni pulak gambar selingan.....anak mama pakai cermin mata mama...
jantung hati saya!!

Doakan Ye!!

2 comments:

  1. aloloooo kesiannya beg dah putus. beg saya tak sempat putus dah beli bari sebab kecik sangat, tak muat :P.

    insha Allah, saya doakan Aini berjaya sampai 2 tahun ye! lebih pun takpe heheheh~

    ReplyDelete
    Replies
    1. beg yang banyak sangat jasanya....memang dah kena beli dah...tetiba tadi nak isi susu,ternampak satu ice pack yang dah bocor...gel-gel dia dah terkeluar....huhu...hope sempat la balik ni...petang ni gak kena p beli..

      Thanks niha....memang tengah berjuang ni..target memang 2 tahun...kalau dapat lebih tu, memang bonus la:)

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.