Friday, August 24, 2012

"MASTER in breastfeeding".....syukur, Alhamdulillah..

Syukur sangat....sudah 1 Tahun 6 Bulan...tak terasa lama pun...sekejap je azuin dah besar...dan yang membuat hati saya sangat gembira ialah....azuin masih minum susu saya lagi...satu pencapaian yang membanggakan diri saya ni....

Berbaki lagi 6 bulan untuk sampai ke destinasi yang dituju.....InsyaALLAH, perjuangan akan diteruskan....
budak comel yang suka mengempeng....

Dah masuk 18 bulan ni....cooler bag autumnz saya putus tali pulak...tapi masih boleh guna.....tali je putus dan terpaksa ikat je...takkan sebab tali putus nak kena beli baru kan....beg masih elok lagi...memang sangat berjasa beg ni pada saya...mana tak nya beg ni la yang saya usung ke hulu ke hilir....bawa p kerja la...kursus la....sangat sayang beg ni...yang selalu tukar cuma cooler bag yang di bawa ke rumah babysitter je....
autumnz cooler bag yang sangat berjasa!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.