Friday, August 3, 2012

DeJavu di Kinabalu dah Tamat.


Habis sudah cerita DeJavu di Kinabalu......Akhirnya Nadira memilih Bazli....tapi yang paling best masa part akhir yang Nadira terlanggar Amar kat Airport tu.....haaa...memang Nadira cintakan amar la sebab walaupun dah dapat jantung lain, perasaan tu masih ada!! Nanti balik nak tengok ‘ending’ kalau Nadira pilih Amar pulak....cerita ni ‘ending’ memang dipilih melalui undian sms....dan, memang saya sangat suka kalau Nadira pilih Bazli...sebab, Bazli tu sangat la mencintai Nadira...sanggup buat apa saja..sanggup terima Nadira walaupun Nadira dah berpaling arah ke Amar....tapi nak buat macam mana kan kalau Nadira dah suka Amar...Benda yang melibatkan hati dan perasaan ni memang susah sikit..hanya orang yang melaluinya yang akan faham!!

Balik nanti boleh la nak tengok kat tonton.com.my pulak..part Nadira pilih Amar...hehe     

***tak pasal-pasal ada entri pasal cerita ni kat sini....layan je la....


Mr may masih buat muka yang sama...sebabnya saya masih akan ikut drama yang seterusnya...hahaha....Sorry ye!!sebab masa ni la yang saya boleh tengok tv..masa lain susah sangat nak tengok....asyik dok berkepit dengan azuin je.....

2 comments:

  1. owh, saya tak minat drama bersiri. tapi rezal suka tengok bila ada masa. ntah apa cite melayu yg dia tengok. adoiii... DVD ombak rindu tu toksah cakapla berapa puluh kali tengok. hehehhehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbalik pulak....may anti drama bersiri ni..tapi kadang-kadang dia terpaksa layan sebab saya layan..haha....saya memang suka tengok drama bersiri ni..tp tengok jugak la cerita yang macam mana..

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.