Monday, August 20, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir Batin
Daripada kami sekeluarga...


Raya pertama kami di Taiping....Alhamdulillah, dapat saya solat sunat hari raya!! Tupun memang buat hati kering je tengok azuin dok cebik....azuin ikut saya solat sunat...duduk kat tepi sekali...masa mula nak solat tu memang dah nampak azuin mencebik nak menangis...tapi saya teruskan solat tanpa hiraukan dia..lepas je solat terus tengok azuin...masih mencebik dan menangis teresak-esak....seidh tengok air mata berjujuran....azuin memang macam tu..dia penyegan nak meraung depan orang...dok teresak sorang-sorang jela.....

Lepas solat, kami terus balik kampung di Batu Kurau...tak jauh pun..ada lah dalam 30 minit je.....

Jom layan gambar raya....
 
Noly.As.Zharif.Aini.Azuin
dengan mak...

keluarga saya.....arfah&salim je tak ada....
papa.azuin.mama
fatihah.zharif.aini.azuin @ rumah chumah
apa yang dua orang ni tengok tu...
di pagi raya @Taman Desa Jana 2
princess!!
Raya Kedua baru semua ada......
kami..
arfah & salim...berdua dulu...tahun depan bertiga:)
Keluarga Jai....hakim.Jai.As.Zharif
Kami 5 beradik.....bukan senang nak dapat bergambar macam ni......

Gambar entri ni semua dari keluarga saya di Kamunting.....gambar keluarga mertua nanti saya upload ye...kenangan terindah mesti diabadikan dalam blog ni.......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.