Friday, September 28, 2012

Photobook untuk Aidilfitri 2012


Ni la photobook yang ke-6 saya dari Pixajoy…..yang ni beli masa ada promotion 40 pages RM48 untuk Cool Image Wrap Hardcover (saya guna Art Paper 150gsm with Gloss Lamination)..kalau tak harga biasa RM155 untuk 40 pages….saiz 8.5” X 11” landscape…saya memang akan cari saiz yang ni sebab photobook sebelum ni pun (guna Ruff & Tuff Debossed Hardcover)  saiz yang sama jugak…nak bagi sama sebab nanti senang nak simpan…cuma yang tak sama ada 2 photobook yang mula-mula saya buat.....yang tu saya guna Cheap n Chic Softcover…..lain kali taknak buat yang softcover dah sebab nak bagi sama semua…..

Menarik gak yang Cool Image Wrap Hardcover ni….nanti boleh buat lagi…..gambar gambar azuin memang banyak…dan saya sentiasa update photobook azuin  untuk perkembangan setiap bulan..cukup 2 tahun baru saya akan hantar untuk print….ingat nak buat milestones ni sampai 5 tahun….tengok la macam mana nanti..tahap kerajinan itu…sekarang memang tahap rajin lagi mengumpul gambar…hehe….

Masa dapat photobook ni, azuin la dok sibuk nak bukak bagai….dah bukak, terus sebut, wooooooowuuuu….maksudnya macam teruja la…..hehehe….terus sebut nama-nama orang yang dia nampak gambar tu…..dah banyak dah ingat nama-nama orang…..opah pun dah pandai sebut…dulu, azuin panggil opah dengan panggilan ‘mak’….haih, itu mak mama la awin…..sebab kami dok panggil mak, dia pun panggil mak jugak…..nasib sekarang dah pandai panggil opah….tok yah pulak jadi oyah….mak tok jadi atuk…wawan jadi wawan…..hehe
muka depan

“Untuk arfah, ni la photobook yang i cakap tu……nanti masa u balik, boleh la tengok live hokay!!
Tak sabar jugak nak tengok your photobook tu……”
 Mula dengan perjalanan kami nak balik kampung….
Suasana Hari Raya…..
Lagi….
dan lagi...
family sebelah saya..
Diakhiri dengan hari balik KL……..habis dah cerita raya!!

***Hari saya cuti!!!besnya dok rumah dengan azuin...cuti ganti sebab masa cuti hari Malaysia yang lepaskan saya kena kerja...Jadi, ini hari boleh main dengan azuin.....yeay!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.