Wednesday, September 12, 2012

happy birthday to you..happy birthday to you....

Happy Birthday Sayang!!

Ni ucapan kali ke berapa tah…saya tau my other half tu akan baca ni…tak payah tulis panjang2 ucapan tu..semua ada dalam kad yang saya bagi tu ye!!..handmade card dari saya [buat masa kat opis pagi semalam]…..

Masa saya update  blog ni, mr may tengah hanyut dibuai mimpi….hehehe….biasalah, masa macam nil ah yang senang nak update blog bagai….azuin dah tido..mr may pun…..kalau tak, jangan harap la nak berinternet bagai….ada je yang nak mengacau…..

Memandangkan hari ni lahir mr may jatuh pada hari kerja, saya cuma plan untuk birthday dinner jela….senang sikit…tempat memang dah fikir lama dah….sebab sebelum ni, mr may ada cakap yang dah lama tak makan kat Secret Recipe….kali pertama makan masa kat Penang, Tahun 2008….haaa,lama kan….hampir 4 tahun kami tak makan kat situ…..kalau setakat beli kek tu ada la…tapi kan beli dan bawak balik la….

Jadi, bawak la my other half tu makan kat Secret Recipe…..kat Fraser Business Park….kat situ senang sikit..memula ingat nak p yang kat Jusco Maluri tu..tapi memikirkan tahap kesesakan kat situ terus terbantut nak ke sana….
Tadaaa…..papa & azuin…..
Muka birthday boy malu-malu nak makan kek(boy ke??..hahaha)..memula ingat nak beli kek sebiji besar…tapi tak ada kek yang saya nak tu…jadi…beli lah yang ni…..raspberry cheese cake!!....sedap jugak…..
Mama pun nak bergambar dengan anak mama jugak…..azuin pegang birthday card untuk papa!!....
Papa suka tak birthday card tu?? [Mesti lah suka kan…sebab papa senyum je tadi masa baca kad]….
kami...
Ni la menu kami….kecian mr may kena jadi model makanan..haha
Chicken Cordon Bleu, Chicken Parmigiana, Ice Lemon Tea and Watermelon Juice.
Kid’s burger untuk azuin…yang ni mini burgers garnished with slice cucumber..lepas tu ada alphabet fries….konon je la menu azuin..azuin cuma makan timun, ayam (cilok mama punya), dan fries je..burgernya masuk mulut papa & mama….hahaha….
Senyum…..
 Kami pilih tempat yang berkusyen ni….azuin apa lagi…dok main-main situ la….
apakah??
Dah bosan….nak turun jalan-jalan keliling kedai pulak….tengok tu, siap nak bukak pintu pulak….ingat larat dah la tu nak bukak…azuin tu kecik lagi la…tak larat nak bukak pintu tu tau!!

.........

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.