Wednesday, July 18, 2012

Photobook lagi…..Pixajoy la!!


Yeay….posto-posto….

Dah dapat pun ‘Photobook” dari Pixajoy….Photobook ni adalah Ruff ‘n’ Tuff Debossed Hardcover 8.5" X 11"

Photobook yang ni saya compile untuk ‘Azuin’s Milestones” dan “aktiviti kami sekeluarga” sepanjang azuin setahun…..

Memang puas hati dengan hasil untuk photobook ni….memang banyak ‘pages’ la tapi sangat berbaloi sebab saya guna voucher dari Pixajoy yang saya dapat masa saya join ‘Mother’s Day Contest, 40% off & Birthday Voucher, 30% off’…best kan…sekarang dalam E-Voucer saya tinggal satu je…40% off, dapat masa ‘Father;s Day Contest’….yang tu saya nak guna untuk buku yang seterusnya…..

InsyaAllah hujung bulan ni nak hantar untuk ‘print’ lagi….yang tu masa kenduri arfah…baru sekarang nak buat kan…eh, sebenarnya dah buat..tapi saya dah ‘created’ untuk jenis buku lain Cheap & Chic Softcover tu…..lepas tu saya tanya Pixajoy boleh ke upgrade ke Ruff & Tuff Hardcover (sebab dah jatuh cinta dengan jenis buku ni)….tapi, sedih…tak boleh upgrade…kena create semula la….tu yang ‘pending’ lagi tu…..lepas tu akan menyusul dan menyusul lagi…hehe……

Buku ‘Azuin Milestones 1Y’ on-going…sebab compile mengikut bulan…kira Azuin cukup 2 tahun baru siap dan boleh hantar print kat Pixajoy ni…..

Jom, saya tunjuk sikit photobook ni……kalau nak tengok ‘full’, datanglah rumah saya ye!!!



Nota kaki: Sangat Yappy!!!

2 comments:

  1. lawanya photobook..hehehe yg sy order ritu pulak yg softcover pny..hihi

    ReplyDelete
  2. thanks...pernah gak buat yang softcover..lepas tu rasa yang ni lagi best..
    yang softcover saya dah buat 2 buah...chantek gak....ni first time buat yg ruff&tuff ni...memang puas hati....

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.