Monday, July 9, 2012

Dah Dapat Makan Apam Balik....


Baru je buat entri pasal teringin apam balik….dah dapat makan pun…yeay!!
Thanks mr may sebab belikan apam balik ni…tak pasti la dia baca ke tak pasal entri saya tu…yang pastu sabtu pagi tu saya dapat makan apam balik…sodap giler….apam balik tu mr may beli kat pasar tani kat tasik permaisuri…kat tasik permaisuri ni baru je ada pasar tani setiap sabtu pagi….meriah gak la dengan bahan-bahan basah, kering, makanan dan macam-macam la…pandai je saya cerita padahal saya sendiri pun tak pernah jejak kaki ke situ lagi…mr may je dah banyak kali p situ…
Nanti boleh beli lagi....

Sebenarnya pagi tu kami nak p Kapar, Klang..rumah Jai sebab family saya singgah bermalam kat situ sebab tengahari Sabtu tu diorang nak terus bertolak ke Johor pulak kenduri Nurul (sepupu saya)….kami tak dapat join p Johor sebab family mr may (mertua) nak datang rumah…'on the way' p klang tu saya sempat makan apam balik ni lagi (dalam kereta)..bawa bekal sebab tak sempat nak habiskan kat rumah...hehe

Oh ya, kami p Alam Suria gak tau, sebab family saya nak tengok rumah….Dah berkesempatan p Alam Suria, kami pun angkut la sikit barang letak dalam stor rumah tu..hehe…letak buku-buku dan barang yang tak guna dah je…

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.