Saturday, July 7, 2012

Nasi Ayam 5 Stars


Ni la kali pertama kai jejak kaki ke Muzium Polis ni….Banyak jugak la sejarah-sejarah polis yang dipamerkan…senjata, pakaian seragam, aktiviti-aktiviti, sejarah polis semua ada kat sini….masuk ‘free’ je…

Dah lawat sini baru la tau sikit sebanyak pasal polis ni….almaklumlah, saya kan anak polis jugak..tapi tak terdedah sangat dengan sejarah-sejarah polis ni….tapi pernah la masa muda-muda dulu nak jadi polis…dan, dah pernah ‘apply’ pun…Cuma bukan rezeki saya kat situ je….

Tak rancang pun nak p muzium ni….tetiba je adik ipar saya, Iwan bagi idea nak p situ…lagi pulak memang family mertua saya pun datang KL..so, saja je la bawak diorang jalan-jalan….
Jom layan gambar kami…
kereta kebal diluar muzium
dengan princess
kami..
oh princess..kamu sungguh comel!!
yeay!!
haiqal beraksi
.
mama..papa..azuin

Lepas tu, kami p makan kat Ayam Golek Nara Seafood @ Ayam Golek 5 Stars….saya baru ‘first time’ makan situ..mr may dah banyak kali dah datag makan sini…..dapat la jugak merasa makan situ….boleh bagi 4/5 la….ayam golek memang terbaik….tomyam dia maca ‘kureng’ sikit…mungkin sebab nampak cair macam tu..saya suka tomyam yang pekat tu..baru ada ummphhh…..
syok sendiri..bergambar dalam kereta..
lagi....
tunggu makanan sampai..
princess makan dulu....lapar sangat tu...
sedapnya bekal yang mama bagi ni...
geram sungguh!!
mulanya acara MAKAN....
sedap!!

Menu kami :
 Set 3A
Ayam Golek
Tomyam Ayam
Telur Dadar
Kailan Ikan Masin
Kerabu Mangga
Air Tembikai

Kedai ni sangat selesa...nampak kat luar macam buruk sikit..mungkin sebab tepi jalan dan tak sangka dah masuk kedalam...baru la nampak cantik dan kemas kedai ni..bersih pulak tu!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.