Friday, December 31, 2010

2010 to 2011

Esok dah new year...selamat datang 2011..selamat tinggal 2010....
Banyak kenangan, pahit manis, achievement sepanjang 2010..ada jugak yang tak tercapai...
Sepanjang 2010 banyak perubahan ketara dalam hidup saya, terutamanya bertukar status menjadi isteri...totally hidup saya berubah.menjadikan saya sikit matang dan bertanggungjawab lagi.....Masih teringat lagi masa buat persiapan kawin dulu..sangatlah bes moment tu....bz nye masa tu memang tak terkata...
Dari segi kerjaya pulak, Alhamdulillah, 2 hari selepas nikah saya attend interviewed and end up dgn jayanya..means, saya moved kerja baru...new environment, new job responsibility an new salary....dan juga saya dapat tinggal dengan hubby...tak la jadi weekend wife kan....
Dapat berita gembira jugak ....pregnancy....happy n teruja..syukur sangat semua perjalanan 2010 lancar...

Semoga 2011 akan memberi lebih semangat dan perjalanan hidup makin bahagia....

For 2011
1) Nak Jadi Anak, Isteri Solehah
3) Jadi ibu yang tabah
4) Nak kumpul banyak duit lagi....(Nak tambah duit pelabuhan sendiri, baby n family savings....nak daftar haji gak...)
5) Own house...
6) Tingkatkan kualiti kerja.....
7) Nak dapat gaji lebih lagi....
8) Pergi bercuti....(yang ni terlalu banyak tempat dalam list...kena list down ikut priority n belanjawan)
9) Nak kurangkan bershopping.....
10) Nak breastfeeding my baby....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.