Tuesday, December 14, 2010

Confirm dah..just 3%

td pagi2 my manager bagi surat confirmation..uhhhh,akhirnya completed jugak 6 months probation saya....dah lama jugak tunggu surat ni....sepatutnya saya confirmed on 17 Nov..tp atas sebab yang tak dapat di elakkan, terpaksa dianjakkan ke 1 Dec...katanya senang skit untuk buat adjustment salary....saya tak kisah sangat..yang penting is my salary adjustment..anyhow, saya sangat happy sebab gaji naik...hehehe..baru kerja 6 bulan,gaji naik lagi....Alhamdulillah, rezeki...semoga rezeki saya sentiasa diberkati...salary adjustment kali ni tak la banyak sangat pun....saya cuma dapat 3% kenaikan je...hmm, kira ok la dari tak ada lansung......dah la masa mula masuk company ni saya dah demand for 25% kenaikan n i managed to get my expected salary...saya amat bersyukur dengan rezeki yang dikurniakan....haaa, kalo rasa nak naik gaji lagi, kena la lompat kerja..tapi jangan sebarangan lompat..kena tengok job scope yang ditawarkan dulu....karang gaji besar tapi kerja tak bes...buat sakit hati je kan....walaupun rezeki saya untuk masuk government agak susah, tapi saya cukup berbangga dengan diri sendiri....sebabnya, saya berjaya mencipta n melebarkan sendiri kerjaya saya dalam swasta....dan, saya akan sentiasa berusaha menjadi seorang pekerja yang bertanggungjawab...

*tadi baru tau jugak yang company annual dinner ditukar ke Januari pulak..masa tu saya dah agak memboyot membawa perut 8bulan....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.