Friday, December 10, 2010

Booking for Delivery

Selesai jugak aktiviti penting harini...sekejap je nak book tarikh appointment ni..actually,saya dah start kena buat check-up kat hospital yang nak deliver baby nanti...kan masa check-up last month, dorang dah kasi referrence letter...so, memandangkan harini saya cuti...terus la saya p booking delivery..mr may n me dah decided nak delivery baby kat HUKM je...dekat sket dgn rumah....tadi cuma booking tarikh n set appointment je...lepas ni kena bua check-up 2x la...satu kat klinik, satu lagi kat hospital...my 1st appointment kat HUKM 28 December ni...sama tarikh dgn check-up kat klinik...so, need to inform klinik untuk change date la...

Tadi jugak, saya dah register untuk Antenatal Class, under HUKM la...yuran is RM100 per couple...ok la kan..selama dok cari Antenal Class jugak tapi fully book n tarikh yang tak sesuai....Antenatal Class schedule un tuk December is nextweek, 18/12....dari 8.30am to 5.30am...makanan semua disediakan....Actually tinggal 2 kekosongan je untuk class ni....sib baik dapat register jugak....bukan apa, sementara masih larat ni kena la p untuk tambahkan ilmu...maklumlah, kami berdua ni mana ada experience lagi pasal ni....nanti2 tak la jadi gabra kan...Hope kmi dapat input yang berguna sepanjang class ni....

nanti saya akan update apa yang kami belajar dalam Antenatal Class tu ek..
.
.
.

till then....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.