Sunday, December 5, 2010

dapat jugak makan nasi kenduri...

Dah lama jugak la tak dapat makan nasi kenduri..ada la cikit2 teringin...lagi2 time pregnant ni..nasi kenduri memang sedap kan...sungguh menyelerakan....minggu lepas impianku dah dipenuhi..hehehe..kenduri rumah makcik kat parit buntar...kira minggu lepas kami balik taiping p makan kenduri la..sabtu tu kat umah makcik, ahad pulak umah nana, MS saya masa kat Venture dulu...

Besnye makan kat umah makcik la...sempat la saya makan 3x kat umah kenduri tu n 1x kat umah merta saya (siap bwk balik lg).....makanan pengantin pun sempat jugak saya makan...hehehe...nafsu org pregnant..mana tak naik badan....ni semua kes balas dendam gak sbb masa kenduri saya dulu tak sempat nak feel makan masakan ni...sbenarnya catering ni pun kire under family catering la...sama macam kenduri saya n mr may dulu.tp masa tu kami ni pengantin..so, tak berapa nak makan sangat la...

Kenduri memang meriah...tema is Gold tp sy mr may je lari tema...mana taknye, mr may pakai baju melayu puith masa nikah haritu..so, si isterinya mesti la kene sama kan..baru la cun...last minutes gak p cari baju putih kat Jalan TAR tu....sib baik la senang jumpa...yg penting cun....

Pinjam meja makan pengantin untuk bergambar..saya siap pakai bunga lg kat  bahu...alkononnya untuk layan2 tetamu la..layan ke..hehe, rasanya banyak dok makan je...tapi we all sambut pengantin tau....

                       bersanding semula..hehe..really missed that moment...

My family dari Taiping pun datang.....Norly je tak ikut..buat perangai kot..tettt!!!
Ni la pengantinnye....pengantin lelaki tu yang jadi pengapit mr may masa kenduri kat Taiping & Selama...and now, his turn pulak....Congratulations to Mimi&Saffirul.....

Tu cerita hari sabtu, 27/11....28/11 pulak kami p kenduri Nana pulak...Nana ni MS saya masa kat Venture dulu..Echo10=D...seronok dapat jumpa Nana n geng2 Venture..tapi kami tak leh dok lama lagipun Nana pun nak p menyambut umah lelaki pulak...dorg buat serentak kenduri hari yang sama.....Kami pun kena bergegas gak sebab petang tu dah nak balik KL sebab isninnya kerja.....

                     Selamat Pengantin Baru..Nana n Wan

haa.cerita kenduri tak abis lagi ni....semalam kami ada lagi satu kenduri...sebenarnya kenduri ni macam kenduri kesyukuran la sebab pengantinnya dah nikah n buat kenduri dah di terengganu tp kami tak berkesempatan p sana...nasib baik dorang ada buat majlis kat KL jugak....at least dapat jumpa pengantinnya....rezal ni kawan mr may since USM lagi...saya pulak kenal rezal ni masa kerja kat Venture..tp sekarang ni masing2 dah tukar kerja..so tinggal pun jauh2 la...anyway, happy marriage to both of you....rezal n niha..

mukaku nampak sgt tembam....yang penting mr may n me wore purple on that day..suke, suke=D....


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.