Friday, May 10, 2013

Photobook untuk Azuin (1-2 Years Milestones)

Dah dapat pun photobook azuin untuk 1-2 years milestones…tebal sikit yang ni sebab gambar banyak sangat…untuk tahun lepas….masih ada lagi 1 photobook yang belum hantar kat Pixajoy untuk printing…tunggu budget seterusnya…haha,nak print buku pun kena tunggu budget…mestilah kan..kalau semua hantar sekaligus, kopak la poket ni…yang ni pun dah ratusan gak…memang saya rasa serasi dan puas hati hantar kat Pixajoy…sebenarnya banyak je kat pasaran untuk photobook ni…pilih je mana nak...saya pun sebab dah mesra dengan Pixajoy ni..tu yang malas nak tukar bagai..lagipun memang hasil yang saya dapat berkualiti…

Untuk tahun seterusnya, saya dah tak buat ikut bulan dah…sebelum ni saya buat dari Feb-Feb….(sebab azuin lahir februari kan…)tu yang buat februari bertemu februari…Cukuplah sampai 24 bulan (2 tahun)….masuk tahun ketiga dan seterusnya, saya akan buat ikut tahun..dari Januari sampi Disember….senang cerita…compile semua sekali….sekarang saya asingkan milestones dan aktiviti keluarga…lepas ni semua dalam satu…Cuma kalau yang vacation tu je asingkan sebab mesti gambar banyak kan…










Jadi setiap tahun ada satu photobook untuk family aktiviti mengikut bulan…kira apa-apa gambar yang berjaya di ‘snap’ mesti letak dalam photobook untuk kenangan…Ni la projek sepanjang tahun saya…kadang-kadang mr may tegur “tak siap lagi ke projek tu”…haha, mana boleh siap selagi tak habis compile kan….saya akan compile setiap bulan lepas kumpul kumpul gambar….yang mana ada, saya akan masukkan dulu…buat sikit-sikit sementara rajinkan..kalau datang mood malas tu, apa pun tak jadi…..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.