Monday, June 17, 2013

Temuduga untuk Kadet PTD

Dah keluar dah penjadualan temuduga untuk PTD…mesti ramai yang tertunggu-tunggu bila agaknya temuduga ni kan…..saya pun sama jugak!! Boleh dikatakan hampir setiap hari saya akan buka  website SPA ni…sebab masa call tanya SPA haritu, diorang bagitau hujung bulan 6 hingga bulan 7 macam tu…..

Baru tau yang temuduga kali ni  secara berperingkat…mungkin ramai kot…saya pun semak la untuk diri sendiri…..dan saya bukan la orang yang tersenarai dalam fasa pertama ni..kena semak selalu la supaya tak tercicir kan….

Untuk calon yang akan temuduga fasa pertama ni, Good Luck Ye!! Buat yang terbaik…Kalau ada rezeki tu memang tak kemana…yang penting jangan putus asa!!

Saya pun sebenarnya kena berusaha lebih jugak..dah kena mula cari info dan study apa yang patut…kalau boleh tak nak la gagal lagi..cuba dulu…kalau gagal jugak sekurang-kurangnya dah cuba sebaik habis dah….tak la ralat sangat.. Percaya rezeki ada dimana-mana…yang penting USAHA dan DOA tu penting!!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.