Wednesday, October 10, 2012

Cooler Bag Baru

Ni la Cooler Bag yang dikendong bawak p kerja sekarang…kecik comel je..muat la untuk 3 ketul icepack dan 3 storage botol dan manual pump saya tu…boleh la…..memang saya akan bawak 3 botol je tetiap hari..kalau tak cukup no worry….sebab dah ada simpan ‘Breastmilk Storage Bag” kat dalam laci kat office…tapi tak pernah guna pun…ni kalau tetiba kecemasan jela….saya guna Autumnz Double Zip Lock Breastmilk Storage Bag….Zaman-zaman susu meriah yang amat dulu memang guna storage bag sebab senang nak susu..sekarang ni rezeki susu tak semeriah dulu….Cuma simpan dalam botol jela….
 Murah je yang ni..rm 15 je…..nak beli macam yang lama, tak ada pulak kaler hitam..yang ada semua yang corak-corak….tu yang tetiba nak cuba yang ni pulak……

masih boleh letak 3 ketul ice pack
tambah dengan pam dan botol-botol..
Cuba nak jadi model beg…..

belek apa la tu..
termenung ke?!!
hmmm....ni main tepi katil je.....dok ataih bantal peluk....

Owh...harini terlupa bawak corong pam pulak....ish2.....dok kalut sangat sampai terlupa benda penting....tapi tadi dah rasa letak semua barang dah dalam beg...haishh.....kesimpulannya, saya marmet la harini....marmet pun best apa..walaupun tak semeriah kalau pam....tapi ok la dari tak pam lansungkan.....marmet harini dapat jugak 4 Oz satu sesi.....dah settle 2 sesi....dah dapat 8 Oz....hari ni dah la sibuk nak siapkan proto build sample...terkejar-kejar...dah la marmet ni saya ambik masa lama sikit la dari biasa..dah la asyik dapat call je masa dok marmet..tapi saya buat dek jela....kalau saya tak pam sian azuin pulak....susu tu kan untuk azuin.....kerja tak lari ke mana pun...kena pandai celah-mencelah la...bukannya lama pun..paling tak 15-20 minit je....macam kita dok mengular depan pc la kan....hehehe....tapi saya mengular sebab pam....hahaha....ok apa!!















3 comments:

  1. comel bag tu!!! apa kata aini beli coleman ice pack yang berlekuk tu. berbaloi jugak. baru2 ni ice packs saya bocor semua (sebab selalu jatuh kot). so beli 6-pack chillers coleman tu. seketul je. senang kan. *racun*

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula...rasa pecah sebab jatuh kot....gel-gel merata dalam cooler bag kalau icepack tu mencair..geli je....beli yang autumz ni sebab dah biasa guna kan..lagipun kat OBW permaisuri yang tu je ada....yang hantar kat rumah pengasuh guna stylo mama punya icepack..yang tu tahan gak mungkin sebab kecik comel kot....nanti boleh la try cari coleman ice pack tu....boleh cuba....thanks ye niha!!

      Delete
  2. satu coleman tu range dalam rm25 kat carrefour. ada yg jenis seketul takde lekuk, kat daiso murah. 5 hengget saje. miahahah~ tapi saya beli jugak yang ada lekuk sebab senang. botol pun tak bergolek hehehehe...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.