Sunday, February 20, 2011

dia sudah pergi........

sedeynyee saya!!!!uwaaaa

mr may baru p Lumut...sekarang ni pun dia on d way lagi..bermula la hari ni saya kat cni tanpa dia...
mmg la ada baby dalam pewut ni jadi peneman tapi pada saya, adalah sangat tidak boleh.
si dia adalah separuh dari diri saya dan our baby ni, adalah separuh lagi.
Memang la sejak kawen ni, kalau hubby keluar sorang or balik kerja lambat pun saya dok menghitung jam dengan kusyuk. So, bagaimanakah nak mengharungi hari2 tanpa hubby di sisi ni..

Tadi masa hubby nak bertolak tu, perasaan adalah biasa2 sajer.
salam, cium tangan, kiss2..
macam selalu.

tak lama lepas tu dok rumah sorang2, rasa sunyi datanglah perasaan sedeh tu.
melampaukan..menitik2 air mata ni turun tau..

Selama ni jarang sungguh berjauhan n dia sentiasa didepan mata....huh, teramat la lama nak tunggu hari rabu ni....rasa nak tido je n bukak mata hari rabu..boleh ke camtu??

hmmm... adakah sebab tengah pregnant, so emosi jadi tak berapa nak stabil nih?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.