Saturday, January 8, 2011

Set Bersalin - Settled

Settle sudah bab set bersalin ni...dalam entry misi mencari set bersalin kan saya ada story sikit pasal set yang saya berkenan nak guna ni kan...Alhamdulillah, barang2 tu dah selamat kat tangan saya...excited jugak la maklumlah ni first time saya beli benda2 ni....so, dah tak payah nak pening2 kepala fikir lagi...saya pun beli bengkung gak...untuk bengkung, saya beli Bengkung Correcteur, Leesa Formula..Bengkung ni untuk bentukkan semula & rampingkan pinggang..masa pregnant kan badan pun dah macam di pam2...kembang & besar sana sini..hehe...dua2 barang ni saya beli kat Kak Engku, senang je deal dengan Kak Engku ni tau..saya terus jumpa Kak Engku untuk dapatkan barang sebab kalau nak mintak pos macam susah je...dah la dok apartment, summore kami keje pulak..macam mana nak dapat barang tu, silap2 kena p pejabat pos untuk collect barang...leceh...lagipun semalam memang pun kami p kenduri kat Tanjung Malim..so, on d way tu just singgah Rawang jela ambik barang2 ni....

Ni la Set NR and bengkung yang saya dah beli...kena diisplin kan diri gunakan sepenuhnya masa dlm pantang nanti...



P/S Checklist barang hampir settle.seronokyee...

2 comments:

  1. Aini, aku baru follow blog ko. sori lambat skit. btw, ko nak bersalin kat mana nanti.... ho ho teringat zaman dulu ko citer fobia nak bersalin... dah hilang blum.... miss u. bye.

    ReplyDelete
  2. thanks...aku InsyaALLAH bersalin kat HUKM..dekat sket dengan umah aku ni...aku berpantang kat taiping..
    fobia tu memang la..tapi rasanya ok kot...kena positif thinking la ni...hehe..sekarang ni gain knowledge thru internet jela + masa antenatal class haritu pun dapat gak imput sedikit sebanyak....miss u too..lama tak jupa

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.