Monday, January 24, 2011

sedih sangat tau..

Hari sangat sedih..nak kata sakit hati pun ada...mana taknya pendrive saya tetiba je corrupted..abis semua file dalam tu hilang...semua benda2 penting dah tak ada...dalam tu memang banyak benda yang saya simpan...tak tau nak cakap macammana sedih n sakit hati tu...semua checklist saya masa persiapan kawen, baby hilang...resume pun hilang....dah la saya baru je settle pilih gamba2 kawen nak dicuci..gamba2 kawen yang tak ada dalam current album la...so, kena la buat semula...haih....

then, tengahari pulak tetiba je my boss panggil...alkononnya ada benda yang nak dicakap...takut gak mula2 tu..terfikir gak yang saya ni ada buat silap ke....then he start to talk...dia tanya pasal my pregnancy la n soon..at last baru la dia bukak cerita....oh my God...my bos dah resigned...dia dah tender resignation dah pun...n his last day in April which is during my maternity leave....sungguh sadis...saya pn mau resign jugak la...hehe...he's a good boss actually...rasa mcam tak best pulak dia tak ada nanti...tapi what to do...everyone has their own reason n chances to move on..dah ada peluang just grab it la kan....

p/s hopefully saya pun dapat kerja baru..hehe....sekarang ni rezeki agak tidak menyebelahi saya walaupun dah beberapa MNC company saya p interview....maybe sebab saya pregnant n dornag nak immediately...xpe,one day mesti dapat punyer....ni kan aini=D...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.