Friday, May 4, 2012

Mood hari Jumaat!


Dah hari Jumaat pun…cepat sungguh!! Mood hari Jumaat memang lain sikit..ada cikit rasa nak bermalas-malasan..bukan tak ada kerja nak buat tapi tak ada mood…memikirkan esok nak cuti kan…cuti minggu je pun..tadi sampai opis pun lambat..mana taknya azuin buat perangai tak nak lepas saya pulak…melekat je dengan saya…rasanya azuin minum sikit je sebab baru lepas menyusu pukul 5.30…saja je nak melaket dengan saya…kalau saya tepuk2…boleh je lentok baik punyer kat bahu saya, lepas je tukar bagi mr may, terus bangun & nangis2…alahai anak mama ni…manja sungguh..pastu papa bawak jalan2 dalam rumah, tapi dok berpalikng kat mama je….minta simpati la tu..simpati suh ambik dia!!

Kesimpulannya, keluar rumah pun lambat la….haishhh…..

Tapi…hari ni azuin dok dengan papa kat rumah!! Papa kena cuti..hehe….sebabnya petang semalam babysitter azuin jatuh motor…lebam-lebam gak…pastu dia mintak cuti sebab tak larat & nak p klinik lagi hari ni…saya pulak tak boleh nak cuti…my colleague baru nak brief/hands over kerja [macam back-up dia la] sebab dia akan long holiday 2 minggu….beskan cuti lama pastu p holiday pulak tu…dia akan p Jepun!! Seronoknya…bila la kami sekeluarga berpeluang p Jepun ni!! Nak p jugak sebab adik ipar masih belajar kat sana..at least boleh p sana nanti la….

Cepat lah pukul 3.30pm…nak balik!!!

Nak jugak tepet gambar my beautiful azuin….seronok sekarang dok main2….tido dah kurang dah!!


Ni pulak gambar masa p Tesco Midah semalam….seronok sungguh kalau dapat naik mainan ni….



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.