Thursday, November 24, 2011

Hari ini dalam sejarah….

First time saya hantar sendiri azuin ke rumah babysitter….sayu je rasa masa nak hantar…tambah pulak azuin siap patah balik kat saya sebab tak nak p….masa kat rumah azuin jaga awal pulak tu…siap senyum dan macam happy je..mesti ingat mama nak bawak p jalan…macam tu la mr may rasa kan…selama ni memang mr may je yang hantar azuin sebab saya p kerja seawal 6 pagi….tugas saya hanya ambil azuin je…ambil memang bes dan senang…sebab mr may outstation 2 hari, terpaksa la saya hantar azuin...pagi tadi  saya cepat2 je hantar dan terus p kerja..taknak pandang belakang…sedih sangat…esok last kerja…SEBABNYA…..saya cuti sepanjang minggu depan….tak sabar nak bercuti dan balik kampong…….

Hari jugak azuin genap 9 bulan…Happy 9 Months Birthday Sweety!!
buah hati mama&papa....muahhhss

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.