Wednesday, April 3, 2013

Azuin Belajar Solat

Sebelum ni kalau tengok mama&papa solat azuin akan ikut sama….tak guna telekung pun….dia buat sebijik macam papa solat..sebab kalau mama, dia tak nampak sebab terselindung dengan tudungkan….

Balik kampung haritu, azuin dah dapat telekung dah…opah yang buatkan….memula ingat nak beli je kat Young Khalifah…tapi mahal bebenor…kalau azuin dah besar sikit boleh la beli sebab tak rugi…tudung ni pun bukan susah sangat pun nak jahit (kata opah la)….seronok dapat pakai tudung…
First time cuba tudung ni…..sesuai je dengan azuin….azuin dengan chu..
Pastu balik je rumah, kalau nak solat mesti nak pakai tudung….sejadah guna sejadah yang kecik tu…Letak 2 sejadah sebab untuk baby solat katanya…hai kamu anak…macam-macam….







2 comments:

  1. alahai..kiut betul..dah besar nanti semoga menjadi anak yang solehah..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.