Tuesday, February 19, 2013

Tik Tok Tik Tok

Senang sikit dah ada jam ni…..percaya tak selama ni rumah kami tak ada jam dinding…hahaha…..dah hampir setahun….dulu ada je jam dinding hadiah geng Venture bagi masa kawin……jam tu dah macam tak berapa nak betul dah…so, jadi dummy je kat dinding tu…..sampai la pindah…..rumah kosong je takada jam…kena tengok jam kat hand phone je memanjang….

Bukan tak nak beli….saya dah berkira-kira nak beli wall clock deco…ada gak usha kat hourhome.com…..memang berkenan betul…..tapi dok on-hold je….bukan tak nak belil tau…nak….tapi dok rambang mata nak pilih yang mana satu…..banyak sangat……hahaha(alasan!!!)…tapi betul, tak tipu…memang nak grab satu dari hourhome.com tu……

Sebelum saya beli, mr may dah beli da……ingatkan kotak apa la besar tu (tak la besar sangat pun sebenarnya..)ingatkan bawak balik limau CNY sekotak…..rupa-rupanya dia dah beli jam dah….ni yang marah ni, beli tak mintak pendapat saya ni!!....

Lepas tu saya cakap la beli tak tunggu saya…kot la saya ada idea sendiri ke…..ada ke patut mr may cakap yang dia pun ada taste tau!!!...huahuahuahua…….lawak sungguh….dia berkenan jam yang bergantung ni rupanya……taka pa la…layan jela…..tapi dah gantung nampak cantik gak…….
Tekun mendrill…tak menyempat…..balik kerja terus nak pasang…mandi pun tak lagi…baju kerja pun tak tukar lagi…haih…. 

Jeling nampak…..takut gambar dia masuk blog ni lagi…hahahaha…..memang haruslah saya letak punya…..
Drill lagi….
Mama & azuin sempat bergambar sementara papa buat kerja…senget benget cermin mata azuin…..hahaha
 
Tara….Ni la rupa jam taste mr may….siap azuin jadi model lagi….tengok jam tu…dah nak masuk magrib dah!!
Pandangan jauh sikit…dinding rumah masih suci lagi dengan warna asal….baru plan nak cat or letak wallpaper kat situ….tunggu ada masa la….sekarang ni kemas pun tak berapa nak siap lagi…..dinding pun tak hias dengan frame bagai lagi…..nanti la pasang…dok tertangguh-tangguh je…..

Gantung kat sini…..kalau tengah masak boleh jenguk je tengok jam dari dapur…











2 comments:

  1. Cantiknyer jam tu saya pun berkenan. Salam perkenalan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks....saya pun suka..salam perkenalan:)

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.