Wednesday, January 23, 2013

Taska berdaftar

Tetiba tadi terasa nak cek kat JKM senarai nama Taska…..sebelum ni saya tak jumpa pulak nama Taska azuin dalam senarai JKM…tapi…tadi…memang berdaftar hokay!!!saya senang hati…kiranya betul la apa yang diorang cakap…mungkin masa dok cari kat senarai JKM ritu tak dimasukkan lagi kot…lagipun tengok tarikh tu pun 31/10/2012…baru lagi…..betul la masa dioarang cakap tu dalam process….


Dulu, masa dok cari-cari taska tu, memang main cuba jela..lepas tu masa jumpa tuan taska tu, diaorang ada mention yang Taska tu berdaftar…..musykil gak saya sebab memang tak jumpa dalam senarai tu…tapi saya keras hati gak nak hantar situ sebab rasa macam ok je tempat tu…lagipun tak ramai budak lagi..mungkin baru lagi….

Sekarang hati lega sebab memang Taska azuin tu berdaftar!!!!!Yela, kalau berdaftar tu senang hati sikit sebab memang akan dipantau oleh JKM….

Azuin pun tak banyak karenah dah sekarang masa nak hantar ke taska….kadang2 je sebak…tapi ok la….

Nak tepet gambar princess yang baru balik dari taska…taknak duduk…nak berdiri sebelah..car seat memang tak dok punya…..


Muka happy sebab nak balik rumah dah…..mama suruh senyum pun azuin senyum….
Princess makan apam.....separuh jugak azuin makan….sedap kot…tapi saya tak berapa nak suka sebab apam ni tawar semacam je..azuin makan nampak macam sedap je…
suruh duduk pun taknak....terpaksalah bawak keta sangat perlahan...nasib baik tak jauh sangat......




Pssst : tak sabar nak balik ni...esok dah start cuti sampai hari isnin......family time, yeay!!!






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.