Sunday, October 26, 2014

mainan baru

Kisah hujung minggu kami....biasala tetiba pagi minggu ada je kaki jalan ni nak keluar...tak kisah la dekat pun tak apa...Jadi, p tesco la kami...tu jela yang dekat....lagipun nak beli barang rumah jugak..barang basah untuk masak......especially barang basah utnuk bubur adik....

Sebelum gerak p tesco, kami p breakfast dulu....sekarang ni dah ada banyak choices dah kat puncak alam ni..kami terjah kat fasa 3 pulak..kedai-kedai makan banyak yang baru dan menarik jugak la....kami makan kat mamak je...menu biasa di pagi hari..roti canai.....
adik sebelm datang dah makan bubur dah....memang bagi makan siap-siap...jadi tak la ganggu kami makan...cuma bagi biskut je....haa...dok diam la jgak walaupun tak lama....
kakak mood happy sebab bawak jalan....
lagi la happy sebab mama bellman doll untuk dia..sebenarnya azuin dah lama tengok mainan ni...tapi memandangkan azuin memang yang takkan mintak nak beli mainan...mama buat tak reti jela..lagi pun mahal sangat harga..RM 60++...tapi tah kenapa masa ni murahan pulak...RM12.90..tu yang terus grab tu...nak nya tinggal satu je lagi...
she's so excited 
memang main sungguh la kat rumah...snap gambar azuin..masa ni azuin mandikan doll tu..alkonon tengah lap la tu....

Jom layan video azuin main doll ni...
video

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.