Monday, June 18, 2012

Kena tinggal & surat 'pink...


Hantar anak sendiri ke rumah pengasuh memang mencabar….terpaksa hantar azuin hari ini & esok..huhu, sebabnya mr may ada ‘meeting’ kat Gold Coast Morib sejak semalam sampai la hari selasa….lama bebenor..’meeting” apa la lama sangat tu…..memula memang ingat nak ikut jugak….tapi memandangkan tanggungjawab kerja [ada ‘customer visit’ yang melibatkan ‘department’ saya]…terpaksa la saya melupakan niat tu!!

Pernah sekali je saya ikut mr may p ‘meeting’ ni….tu pun masa azuin 2 ½ bulan kat Melaka….lain kali la ikut pulak….kalau ada lagi la….hehe….lagipun mr may dah dapat surat kaler ‘pink’…..maksudnya, mr may kena tukar kerja ke CKE, Mid Valley, bermula Julai 2012 ni….taktau la macam mana pulak kan kat sana…kalau kat JKRWPKL ni….senang sikit sebab tak yah pk pasal nak ‘parking ‘ kereta bagai….kat tempat baru ni kena  pk la pulak….dah tentu la kena bayar…dengan sesaknya nak p kerja…haish….

Harap-harap semuanya ok la buat mr may….

Pagi tadi nasib baik azuin bagi kerjasama kat saya…Cuma sedih masa hantar jela..azuin hulur tangan nak datang kat saya….runtun hati mama ni tengok anak macam tu!! Tak apa la…..jap je tu, petang karang mama ambik azuin ye!!

Selingan gambar 'princess' ni......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.