Friday, October 7, 2011

kawan or takmo kawan!

Apa perasaan anda kalau your ‘friend’ jadi ‘unfriend’…

Hmmm…sebenarnya benda ni pernah berlaku pada saya...betul2 tak sedap hati….Nak review profile member..tetiba pulak tak leh review…sebabnya dia dah unfriend saya…
Kenapa jadi macam tu ek…senang2 nak friend….lepas tu unfriend pulak…saya ada buat silap ke?or kalau saya silap pun kenapa tak berterus terang je…..
Mungkin dia tak sedar kot remove saya dalam friend list dia…siapa la saya kan…tapi takmo la buat macam tu..kecik hati…..cedih tau

To be honest, saya tak pernah nak delete or unfriend dalam FS or FB saya tau….(kalo virus tu dikecualikan la)…..kalau betul2 tanak kawan, jangan add saya dari awal2 lagi…..hokay!!
Nanti saya babap baru tau….

**teremo pulak hari jumaat ni……maybe sebab teringatkan sesuatu kot!!! APAKAH???......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.