Thursday, June 5, 2014

Siapa tak nak susu free!!

Nak borong apa ye?setiap bulan mesti kena borong barang dapur kat staff shop...harga memang sangat murah berbanding kat luar sana tu.....tapi untuk barangan keluaran kilang saya jela....lagipun kebanyakkan barang dapur pun memang guna yang keluaran kilang saya...contoh, segala sos Maggie, kiub ayam la, nescafe la,  milo la...ok la tu kan dah boleh 'cut cost' dah....memang berbaloi.....
Sambil ambil susu free sambil bershopping....untuk staff memang dapat susu free selama setahun "under infant feeding scheme"...sebulan dapat 7 kotak...siapa tak nak kan...susu free....

Memang la Elman minum susu badan lagi....dan saya akan pastikan Elman minum susu saya sekurang-kurangnya 2 tahun...tapi, dah dapat subsidi ni, ambil jela buat stok....atau bagi je kat sesiapa yang nak....untuk 1-6 bulan memang dapat Nan 1 (7 kotak)...kalau simpan dah ada 42kotak..hehe
6 bulan sampai 1 tahun, akan dapat Nan 2 pulak (masih 7 kotak)....dan cereal 2 tin...free!!siapa takmau weh.....buat stok..tapi kena alert dengan expiry date la...kang dah expired rugi la..baik bagi je kat orang...saya ada jugak bagi kat adik....bagi free jela....rezeki anak dia jugak kan....
Harga dalah murah kan....kalau kat luar or ikut harga kat kotak dekat 70hengget...sebab kami staff dapat diskaun la...nampak tak beza harga....tapi yang ni saya dapat free je...tapi masih dapat resit...hehe...

Syukur sangat sebab dapat la jugak kurangkan kos belanja rumah......

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.