Tuesday, June 3, 2014

Bila Izara & Aizat masuk kilang...

Iklan dah keluar dah pun kan...duta untuk Nescafe Latte Caramel ialah Izara Aisyah & Aizat Amdan....memang cool la diorang ni....saya tau pasal ni pun masa RTG last 2 months...tapi tak sangka pulak dorang ni akan terjah kilang.... 

Aktiviti ni berlansung dari pukul 9-4pm....dapat la kitorang minum nescafe latte ni free...sedap jugak la...pada saya la...tapi kalau pada yang gemar kopi mesti tak layan nescafe ni sebab tak rasa pahit kopi....yela, namapun untuk yang kurang gemar rasa pahit kopi...rasa lebih karamel la....

Sebenarnya hari isnin lepas, saya ada internal training...dari pukul 9-5pm....nasib baik dapat join sekejap masa lunch time....dah la agak jauh nak kesana...sebab training kat SA(Shah Alam) dan diorang datang kat belah RM (Raja Muda)...betul-betul buat kat sebelah staff shop...

Saya bukan lag big fans diorang ni...dah ada peluang, kita layan aja.....
Aizat memang cool....sempat menyelit bergamba.....
kecik je izara ni...gambar ni nampak dia tinggi sebab dia pakai high heel ok...memang tinggi kasut dia....

dengan gang training....sebab ni la, terlambat mask training...hehe,alasan...
sambil training sambil minum.....

Sebab nak rasa nescafe ni punya pasal, saya dah langgar dah diet....sebenarnya memang menjauhi unsur-unsur kafein ni..sebab saya masih breastfeed...tapi gian nak rasa, tu yang pejam sebelah mata jela....satu cup je...tak leh lebih-lebih....





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.