Wednesday, December 25, 2013

Result PTD dah keluar

Hari ni buka website spa....saja je nak check kot la dah keluar result PTD...

Haah...memang dah ada pun...terus la check....dan resultnya, tak menyebelahi saya....tak dapat la...

Perasaan....lega juga la sebab dah tau result sebabnya memang dok berbincang gak dengan mr may pasal ni sebelum result keluar....kalau dapat, nak p ke tak...dan kalau tak dapat dah settle problem..

Memang dari dulu saya sangat suka dan nak masuk skim ni....tapi sekarang skim ni dah lain, kena p kursus kadet dulu selama 1 tahun dan cuma dibayar elaun....memula excited gak sebab dapat temuduga tapi selepas dah tau sistem dah tukar...saya dah rasa macam hambar sikit la nak joined...banyak sebab musabab...dah senaraikan positif & negatif lagi kalau saya lulus...manataknya..memang kena fikir panjang la...keadaan sekarang tak sama macam muda-muda dulu....tapi sebab dah daftar dan disenaraikan untuk temuduga, cuma hadirkan diri dan cuba sebaik mungkin la...yang lain belakang kira....

Tapi kalau diikutkan, tak dapat pun tak apa sebab saya baru je joined company baru yang boleh cakap ok la dan benefits yang dibagi memang buat saya tersenyum dah....rasa rugi kalau keluar buat masa ni...lagi pun saya baru nak bina kerjaya kat situ....


Tahniah kepada kawan-kawan yanng berjaya....dah dapat tu, bagi la 100% komitmen pada kerjaya ni...jangan sekadar nak dapat je...Good Luck!!

Kepada yang gagal, tak mengapa...rezeki ada dimana-mana...jangan putus asa!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.