Friday, October 11, 2013

My Last Day Working in Medical Industry

Akhirnya,  hari ni la hari yang dinantikan…..hari terakhir bekerja di company sekarang ni….lepas ni kena mula kerja kat company baru lagi….seronok memangla seronok tapi ada jugak rasa sedih sebab banyak pengalaman yang saya dapat sepanjang kerja kat sini…..

Kerja baru tak tau lagi macam mana….sangat berharap saya dapat terima keadaan baru dengan cepat!!

Tak lama pun nak kerja kat company baru tu nanti sebelum saya bercuti bersalin…dah la berbaki 9 minggu je lagi nak bersalin…..

Kat sini saya kena habiskan 2 minggu je notis…sebab  Management tak terima short notice sayaL….sepatutnya saya kena habiskan 2 months notice…tapi disebabkan company baru sanggup bayar kat company sekarang ni, saya kena bagi short notice la….Management suruh saya 2 minggu jugak hands over semua kerja saya sebab notis yang saya bagi tu terlalu pendek….

Tak apala…kita layan jela…..sampai juga dan saya dapat juga habiskan 2 minggu tu dengan jayanya…walaupun kualiti kerja dah macam apa tah…..sekarang ni dah deal dengan company, kalau saya dapat habiskan 2 minggu ni, saya cuma perlu bayar 1 bulan gaji jela…..yang lagi 2 minggu tu company absorb je….sebenarnya saya tak kisah pun sebab bukan saya keluarkan duit sendiri pun…..tapi takkan nak keluar macam tu je…saya pun tak sedap hati gak nak tinggalkan company macam tu je…sebab dorang ambil saya kerja dengan cara elok, jadi nak tinggalkan pun kena la dengan cara yang elok…2 minggu tu tak la lama sangat pun kan….
meja kerja yang dah tak semak!! 
Hari terakhir baru nak bergambar….

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.