Saturday, December 31, 2011

Teringin makan Sup Meletop Bandar Seri Permaisuri, KL

Hampir seminggu jugak la family saya tinggal kat KL ni...dari isnin sampai la sabtu pagi...musim cuti sekolah kan...so, apa lagi...dayang KL jumpa anak menantu la...lagipun kan adik saya baru dapat baby boy...haruslah opah&tokyah datang menjenguk......

Memang seronok la kan family datang...dapat la lepaskan rindu..tapi tak sempat sangat sebab saya masih bekerja...cuma malam hari la berkesempatan nak chit chat pun....azuin la best, sebab tak payah p rumah babysitter....masa msj babysitter tu siap dia sedih lagi sebab kena pendam rindu kat azuin lagi...kira dekat 2 minggu la tak hantar....
ni la sms dari kaklin...babysitter azuin...rasa bersyukur dapat babysitter yang baik dan sayang anak kita macam anak sendiri...tak la risau sangat...

Sepanjang family kat rumah saya, habis satu rumah dibersihkan...huh, siap mop la, cuci tingkap la, betulkan itu, betulkan ini...bukan saya yang mintak...tapi nak buat macam mana...nasib baik rumah ni tak besar mana...kalau tak, sian pulak diorang....

Kalau Family saya datang sini adalah wajib untuk makan sup meletop...mula2 ingat nak p Sate Kajang Hj Shamuri tu...tapi dorang lebih prefer sup meletop...nanti teringat-ingat pulak sup ni kat Perak nanti...ni pun kami p makan malam hari Jumaat [30/12/11]....dekat je dengan rumah saya...sup meletop ni memang sedap....terkenal gak la kat sini....lagipun agak lama jugak kami tak p makan kat situ...dok hunting makanan jauh2..padahal dekat dengan rumah pun ada....

semuanya khusyuk makan...hakim jadi penghulu meja....

lagi gambar diorang...gambar tukang tangkap gambar tak ada la pulak...

terselit gak gambar si kecil ni...

raja makan.....
.

Lepas tu dorang nak p jalan-jalan kat Down Town...kami cuma tunjukkan jalan je....lagipun, kami nak singgah Satay Station pulak...sebab tak dapat makan sate kajang, kami beli jela sate kat Satay Station....bes tau sate dia...recommended!!cuma a bit pricy la...

sampai sini je..noktah

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.