Sunday, September 11, 2011

Sample from Unicharm

Semalam dapat sample dari Unicharm...mamy poko pants sample...hampir terlupa yang saya pernah request untuk sample..nanti boleh la cuba since sekarang saya dah guna mamy poko instead of huggies ultra...sebab?huggies ultra pendek pulak rasa...dulu fit je dengan azuin...tapi sejak azuin dah membesar, mamy poko rasa besar dan selesa skit la...poo pun tak bocor dan saya sangat suka...

ni la sample mamy poko pants..dapat 2pcs for M size...

Mamy poko ni sangat murahan kalau beli time promo...n saya akan pastikan saya beli buat stock kalau terjumpa harga masa promo yang sememangnya murahan....masa raya haritu, saya pun dah borong mamy poko special edition M72 dengan harga RM 41.89 je kat tesco taiping....Selalu kalau Jumbo pack M66 harga dalam RM54...so, apalagi saya borong 4 packs terus...balik raya bonet kereta penuh dengan diapers je...hahaha...

kenapa saya tak guna CD?
hmmm....i have my own reason why i choose Disposable Diapers instead of Cloth Diapers..don't ask me why hokay!!!!

2 comments:

  1. sy pn dpt gk ari tu...slmt pakai kn kt aleesya...uhu

    ReplyDelete
  2. yeke...tak pakaikan azuin pun lagi...tp mcm bes je mp pants ni

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.