Tuesday, August 25, 2015

memang hobi budak lelaki ek..susun kereta!!

Bulan ni Adam dah 1 tahun 8 bulan (20 Bulan) dah...memang la sangat aktif...Adam ni jenis redah je..tak berapa nak malu dengan orang sangta...dia boleh je join sesiapa yang dok main & nak main dengan dia.....
Hobi sejak masuk setahun setengah ni adalah susun kereta..dah mula suka mainan macam ni...ni semua penangan tengok Tayo jugak...semua mainan dia ada nama....yang bagi nama tu, Amani la....
Sebahagian kereta mainan yang ada....yang lain tah kemana dah.....banyak yang sumbat dalam raga je...hahaha....

Jom layan video Adam susun kereta...sambil nyanyi "wheels on the bus"
video

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.