Wednesday, May 21, 2014

Penangan Kaison

Mesti ramai dah biasa dengan Kaison ni kan.....saya ni kira agak lambat la tau.....tu pun lepas dok google pakai deco-deco ni baru la tau....ketinggalan sungguh.....

Dan memang sangat la teruja p ke Kaison ni...kami p Kaison di Paradigm Mall....memang cantik dan harga pun berbaloi.....boleh jadi gila sekejap dengan barang hiasan kat situ...especially frame gambar....
beli yang ni je...murah je RM29.90...memang la kanvas je tapi yang penting ringan, canti dan senang nak pasang....gambar memang menarik...tapi buat masa ni saya grab yang ni dulu..sebab tak ada letak 'budget' pun untuk ni...kena guna budget next month la pulak.....frame ni saya letak kat dapur dan akan beli lagi frame kat Kaison ni untuk tujuan hiasan jugak....
cantik pada pandangan mata saya......

Selain tu saya grab pasu bunga, batu, dan bunag-bungaan sikit....beli yangmurah-murah je...tapi yang penting cantik...banyak rasa macam nak beli...tapi tak boleh lagi...kang over budget pulak......lain la kalau duit berkepol-kepol...petik jari je nak beli......kena guna allocation untuk bulan depan pulak la......
suka sangat bunga-bungaan ni....hehe..baru la ceria rumah...nanti boleh tambah lagi bunga.....


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.