Saturday, February 25, 2012

February 2012 Giveaway - My 30th Birthday

Jom join GA ni -February 2012 Giveaway - My 30th Birthday



Thanks to Geez [tuan rumah] yang jemput saya join GA ni...hadiah ialah barangan Tupperware...best tu kalau dapat barang Tupperware..Memang tengah buat collection pun barangan Tupperware ni....sangat berkualiti dan saya suka!!

saya nak tag 

Impian saya memang ada banyak dan saya nak kongsikan 3 impian saya yang ingin dicapai dalam hidup ini...

1) Nak breastfeeding anak-anak saya....Alhamdulillah, anak saya sekarang baru seorang dan saya baru setahun breastfeed dia...impian akan diteruskan sehingga 2 tahun dan untuk anak2 seterusnya..InsyaALLAH.

2) Nak memiliki sebuah rumah Banglo yang di'design' sendiri oleh 'saya&suami'....kira rumah idaman la...

3) Ingin membuka Restoren dibawah label nama saya sendiri....setakat ni baru mengintai2 peluang dan makanan yang boleh dijadikan 'core' untuk buka restoren ni.....sampai suatu masa saya akan berhenti kerja sebab saya tak mau terus bekerja dengan orang sampai ke tua.....nak ada perniagaan sendiri......

Semoga impian murni saya ni tercapai!!



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.