Monday, October 25, 2010

tido malamku terganggu


Dua malam berturut2 saya tak dapat tido dgn nyenyak….perut mengeras n meregang semacam je….nak bangun p toilet pun tak larat sbb rasa keras sungguh pewut ni….pusing kiri sakit, pusing kanan sakit….sampai terpaksa tido dalam keadaan duduk…nak kejutkan mr may tapi kesian pulak tgk dia tido….kdg2 dia terdengar saya mengaduh, dia pun terbangun gak….bb cerdik kat dalam pewut ni aktif sgt rasanye…terase pewutku dicuit2 dan rasa mcm bunyi ‘bulb’….saya try la dok usap2, bb senyap jap tp jap je…pastu dia aktif smula…..sekarang ni kalo dah duduk kat bwh, kalo nak bangun…mak aii,seksa sungguh….sakit pinggang ni….kene slow2 bangun je….xpun kena berpaut kat mane2 bg sng nak bangun tu….macam tu la kan rasanya masa mak mengandungkan saya dulu…..sekarang baru saya dapat rasa semua tu……ini menjadikan kita lebih menghargai mak kita…..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.