Wednesday, October 20, 2010

5 months suda

Hrni genap dah bulan pregnant..Alhamdulillah, dah separuh perjalanan dah..tinggal lagi 4 bulan nak tengok our little angel..ish,memang tak sabar rasanya...

Perut dah semakin membesar, macam tak percaya je..dulu kecik2 penah la jugak main kawen2 n pregnant...masa tu letak belon...tak pun gumpal2 kain jadikan bulat ala2 perut orang mengandung....kelakarkan...but now, it's really happen to me...suka tgk perut yang membesar ni...tambah2 sekarang ni bb dah mula gerak2...boleh la rasa cikit2...saya dah tak leh gunakan toilet cangkung dah...kene guna toilet duduk...ada cikit tak selesa sb perut dah besar...nak bangun pun kena slow2 je...setakat 5 bulan ni jugak, saya dah cramp kaki 4 kali...cian mr may mlm2 terkejut sb saya jerit sakit..nasib baik la ada mr may...dialah yang dok urut tapak kaki masa saya cramp...thanks b sbb sentiasa support dan jaga saya....lebih2 lagi masa pregnant ni..really appreciate it...

nextweek ada check-up..tak sabar rasanya nak tgk perkembangan our bb ni...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.