Tuesday, November 17, 2015

Android TV Box in the house!!

Akhirnya..kami dah dapat Android TV Box ni…Kat pasaran pun banyak jugak Android box ni…pilih je yang mana beli ye…yang ni kami beli kat 11Street.my..Yang kami beli ni tak la mahal mana pun…Beli box dan wireless keyboard…total semua RM190 je..Ada jugak yang lagi mahal bergantung kepada version yang dibeli…Box yang kami full install dan ada banyak channel tv dan movie..Boleh streaming sakan la…

Kelajuan internet pulak, kami memang dah guna streamyx 4Mbps dan kalau tanya mr google pun rata-rata cakap mesti 4Mbps ke atas dan unlimited internet untuk kelancaran streaming. So, senang sikit la…Tapi kalau internet time streaming tu tengah slow, ada jugala buffering sikit2. Tapi tak menjejaskan sangat pun..

Selain Box, kami tambah la jugak channel macam astro dan bulanan kami langgan dalam RM30..yang harga langgan ni ikut provider masing-masing la…Dapat langgan full Channel Astro..yang ni ialah Myiptv.

Yang paling best, Movie dah tak payah download dah lepas ni. Cari dan tekan je movie apa yang nak tengok tu…meriah

Boleh tanya mr google je kalau nak tau lagi pasal Android Box ni…Apa yang saya boleh katakan memang berbaloi..Kami dah jimat bayar banyak..



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.