Sunday, March 10, 2013

Potluck

Petang Jumaat memang masa yang sesuai la kalau buat potluck ni…mana taknya mesti mood cuti dah datang kan…..potluck ni buat pun dah pukul 2pm….saja-saja je buat…saya pun tau lambat gak…so, saya sempat beli kek pisang jela…mana sempat nak prepare apa-apa…kalau buat hari isnin at least boleh la buat apa-apakan….


Yang ni pun geng-geng QA/Pharma yang buat..saya tumpang sekaki la…banyak gak makanan yang ada….kenyang jugak la…..tapi bukan la melahap semuanya…rasa sikit-sikit..tu pun dah boleh penuhkan perut ni…yang bestnya ada rojak buah…..kuah rojak memang sedap sebab kacang tu tak diblend halus….





Spageti yang sedap….saya makan 2 kali yang ni…


Tuan blog yang tersengeh sebab gambar kena snap….
Kek pisang ni la yang saya bawak…ni pun hari khamis malam baru beli…nasib baik mr may rajin nak keluar rumah malam tu p cari kek pisang ni…..

Ramai yang bawak makanan, tu yang jadi banyak tu…rezeki….seronok jugak ber’potluck’ ni…..dapat rasa macam-macam makanan….dah makan-makan tu sampai tak sedar dah masa…..yela…pukul 3.30pm dah nak balik kan….sempat masuk office kejap je…ber ting tong ting tong jap….dah masa nak balik…..

Lain kali boleh ber’potluck’ lagi




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.