Thursday, February 12, 2015

Career Fair 2015 - KLCC

Minggu lepas saya dah korbankan hari minggu saya (3 jam) je..sebab kena jaga booth untuk career fair...slot saya pilih pagi sebab senang sikit..at least tengahari dah boleh balik rumah....
seawal 10.30 pagi saya dah kat booth..ada briefing sikit dan set up apa yang patut....

Orang memang ramai datang ke career fair ni..penat sebab sakit tekak sangat sebab dok bercakap...

Lepas settle slot pagi saya, terus jumpa anak-anak dan papa....

Seronok siapa yang datang ke booth kami...dapat goodie bag yang ada barang makanan ni....
kesiannya anak mama dok dengan papa..tunggu mama settled kerja...














Good Job to papa yang jaga kakak dan adik..siap suap bekal untuk adik lagi...sampai adik poo....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.