Wednesday, February 23, 2011

masih cuak..

Baru semalam saya ada tulis pasal air ketuban yg macam leaking tu....tadi masa tgh tido dalam 1.30am terasa macam air keluar tapi tak banyak,2 kali rasa dia turun....tapi saya tak terus p check....sambung je tido...then bangun kul 4.30am cmtu sebab nak mandi n bersiap2 p keja...saya kan travel p keja, so by 5.30am dah start drive n subuh pu kat opis je....haaa, masa nak mandi tu la ada darah pulak...huhu, sungguh takotttt.....tengah2 mandi pun ada keluar gak...adakah ini tandanya...cuak betul..tapi tak rasa sakit contraction pun..cuma dok rasa baby mengeras je...siap saya sempt p hanta norly balik UM lagi....kami keluar awal gak la sebab takut jem n dalam keadaan saya yang mcam ni...skarang ni tengah tunggu mr may balik dr Lumut....hope tak ada apa2 la sementara tunggu dia...

pape nnt akan diupdate...pray for me k!!!!!

1 comment:

  1. Gud luck Myaini! Semoga Allah permudah semuanya... Nnt da deliver inform dkt blog ya!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.